16 декември 2019 г.

Къде отидоха списания "БТА Паралели"?


Здравейте читатели на блога. Днес по обяд ми се обади един човек от гр. Стара Загора и ме търси защото му станали интересни списанията "БТА Паралели", която я бях пуснал ТУК, и ми каза, че се интересува от тях и иска да ги купи. Бях се отчаел, че никой нямаше да ми ги вземе и трябваше да ги изхвърлям. Но днеска като ми се обади дори му свалих малко от обявената цена която бях я обявил. От 50 лв.  му смъкнах на 40 лв. Като ги занесох тази вечер до офис на Еконт в Пловдив и му се обадих да му кажа, че съм му ги пуснал и да му кажа колко ще му струва транспорта малко се уплаши. Е тежаха около 37 килограма, а трябва да плати около 25 лв. Аз бях ги публикувал в ето обявата и в блога "Пълна сбирка на списания БТА Паралели" и Пуснати за продажба списания "БТА Паралели" в OLX.bg. Но да се върнем на това защо се съгласих да му ги дам -  наближават коледни празници и човек около коледните празници се охарчва много и ми стана жал. Но му пожелавам на новия притежател да ги чете със здраве. Толкова от мен. Бъдете живи и здрави :) 
Уважаеми читатели, който от вас е доволен от тази статия, която съм ви представил и някой има доброто желание да подпомогне блога или неговия автор, моля последвайте връзката.



Няма коментари:

Публикуване на коментар