12 септември 2021 г.

Какво ще предприеме РУО Пловдив за решаване на дадения проблем?

 

До г-жа Антоанета Пакова - Началник на РУО гр. Пловдив

До г-жа Елена Александрова - Директор на СУ "Никола Вапцаров" - гр. Пловдив

До Медиите

 

ЖАЛБА ПОД ФОРМАТА НА ОТВОРЕНО ПИСМО

от

Николай Стойчев Димов, учител от Пловдив

            Уважаема г-жо Пакова. Пиша Ви тази жалба във връзка с едно мое кандидатстване в СУ "Никола Вапцаров" гр. Пловдив за вакантното място на учител по предмета  "Геология и Минерология" в специалността по Бижутерство. Тъй като имам издържан изпит по Геология и Минерология в Аграрен Университет и изкарах Педагогическа правоспособност реших да подам документи за този предмет. В четвъртък сутринта отидох в училището да говоря с преподавателя по Бижутерство да ми обясни и покаже учебната зала и машините по практика. След което се качихме до Директорката и след разговора с нея тя ми каза да подготвя документи за да ми пусне договор за работа. Около обяд получих обаче обаждане да не подготвям документите – защото били избрали друг кандидат. Много ми е интересно да разбера този избран кандидат държал ли е изпит по „Геология и Минералогия“ и ако няма такъв издържан изпит защо за това учителско място е назначен неспециалист? Интересно ми е само аз ли съм бил единствения кандидат за тази длъжност, и ако да защо са назначили по-късно явил се, ала човек, който е „от наште“. Уважаема г-жо Пакова, вярвам знаете, че училищата не са бащиния или частна собственост на директорите, а са на всички нас, гражданите. Колкото са на директорите, толкова са и наши, нацелия народ, на всеки един от нас. Бъдете жива и здрава! Ще се надявам за Вашето обективно и безпристрастно разследване натолкова очевидно несправедливото назначение, за което се отнася този мой сигнал.

            Уважаема г-жо Александрова, интересно ми е да разбера: защо след като избрахте за назначаване мен и ми казахте да подготвя документи за издаване на заповед за моето назначение,какво се случи, какво стана та си провенихте позицията – и на  какво основание избрахте друг кандидат; винаги ли назначавате хора, които не са случайни, а непременно са „от наште“?

 

гр. Пловдив                                                                                                                                                                                                                                                С уважение:................

12.09.2021 г.                                    

 

Преди да бъде изпратено писмото

Изпратено писмото


                        

1 коментар:

  1. Видяхте ли как реагира Общността на небезразличните граждани? Ето: https://nebezrazlichnite.blogspot.com/2021/09/blog-post_12.html

    ОтговорИзтриване