17 март 2022 г.

Какъв подарък ми направи днес г-н Грънчаров?

 Здравейте читатели на блога. Пиша Ви тази статия да Ви разкажа днешната ми история. Около 10 часа звъннах на г-н Анлел Грънчаров да го попитам кога да му отида днес на предаването по ПОТВ. Дали от 11 или 12 часа. Но ми каза, че ще води само едно предаване от 11 часа, а в 13 часа щял да ходи да си взима колата от едно село до гр. Пазарджик, защото като тръгнал във вторник към неговия роден край колата му се развалила и я оставил на майстор. Каза ми, че му се обадили да отиде да я вземе, защото била готова. Питах ли дали иска да му правя компания до това Пазарджишко село, където я оставил на ремонт колата и се съгласи да отидем заедно. Срещнахме се на автогара ЮГ и изчакахме рейса да дойде. Качихме се и 5 минути преди да потегли рейса се качи един човек и остави едни иконки за да си купи някой човек. Позамислих си дали да си купя, но г-н Грънчаров ми каза, аз ще ти взема и ми направи подарък. Дори си избрах иконата.  Пожелавам на г-н Грънчаров и неговото семейство да са живи и здрави дъги години. А ето и подаръчето :)


Няма налично описание. 

 

 Няма налично описание.

Няма коментари:

Публикуване на коментар