11 юли 2019 г.

Никога на интервю не отивайте с обувки без връзки!




Здравейте, уважаеми читатели и приятели! Искам да ви разкажа тази вечер една смешна история, която обаче е и малко тъжна, но за сметка на това е взета от реалния живот. Ето за какво става дума.
Колегата-блогър Ангел Грънчаров, който е и философ, днес беше в София за да се яви на интервю за учител по философия в една софийска гимназия. За да го видите кой е натиснете ТУК. По този повод привечер, преди малко, му звъннах по телефона да го питам какво е станало. Той ми каза следното:
- Ами нищо, не ме взеха на работа, за жалост.
Питам го:
- И защо така? Защо не те взеха?
Той ми отвърна:
- Ами ти, Ники, нима не знаеш у нас как е - всичко става с връзки...
Като чух това, на мен ми прищрака нещо в главата и му рекох:
- Добре де, ти днес с какви обувки беше?
В този момент той започна да се смее и ми рече:
- Ха, колко си прав само! Та аз днес бях с едни обувки, които нямаха връзки! Боже, колко съм глупав - да си обуя обувки без връзки! Ники, приятелю, ето, ти ми помогна да осъзная къде ми е грешката, поради която не ме взеха на работа днес! Цялата причина да ме скъсат е че не си обух обувки с връзки! Леле, непростима е тази моя грешка!
Посмяхме се двамата от сърце на тази шегичка, която се роди съвсем неочаквано. Така човек трябва да посреща несполуките си, трябва да си пази духа здрав и весел. Не бива да се натъжава прекалено заради неуспехите.
И какъв е сега изводът от тази история? Ето какъв: никога на интервю с работодател не отивайте с обувки без връзки! Никога! И ще видите как ще ви потръгне в живота!
Разбирате ли сега къде ви е била грешката ако и вас са ви късали на интервютата за работа?

 Уважаеми читатели, който от вас е доволен от тази статия, която съм ви представил и някой има доброто желание да подпомогне блога или неговия автор, моля последвайте връзката.

2 коментара:

  1. Прелюбопитно, наистина...

    ОтговорИзтриване
  2. :-) Моят отзив е ето тук, е ето под какво заглавие: Защо на интервю за работа трябва много да внимаваме какви са ни обувките? https://aig-humanus.blogspot.com/2019/07/blog-post_70.html

    ОтговорИзтриване