12 октомври 2019 г.

Писмо относно цензурата в интернет



ДО
АДМИНИТЕ НА ФЕЙСБУК-ГРУПАТА „АЙТОС НЮЗ”
 
О Б Р Ъ Щ Е Н И Е 
 
от Диан Георгиев Тодоров 
 
относно: цензура в интернет 
 
С настоящото се обръщам към администраторите на фейсбук-групата „Айтос Нюз”, които ми ограничават публикациите:
Дами и Господа, очевидно заслужено е 111-тото място на България по свобода на словото от 180 държави в световен мащаб. По времето на социализма цензурата беше идеологическа и напълно разбираема, а в днешното уж демократично общество тя очевидно брани интересите на политици, директори, подкрепяни от политически формации, бизнесмени и пр. Постове, които засягат техните интереси, не са приемливи, не се допускат, за разлика от несъдържателните и напълно безсмислени постове, които вървят в групата, напр. за конските изпражнения. Постовете ми си имат аудитория, за която представляват интерес и не ми е жизнено важно да имат място във Вашата група. Аз ще продължавам да публикувам това, което сметна за добре. 
 
м.10.2019 г.
гр. Бургас
Д. Тодоров 
 
 
Уважаеми читатели, който от вас е доволен от тази статия, която съм ви представил и някой има доброто желание да подпомогне блога или неговия автор, моля последвайте връзката.

2 коментара:

  1. Свободата на словото у нас стана рядък и скъпо платен лукс... :-(

    ОтговорИзтриване
  2. Дали само от глупост в Мрежата се цензурират публикациите, поставящи сериозни и важни проблеми - или такова обяснение е назедоволително? Нима скудоумието у нас е така напреднало вече, че в Мрежата ще се говори само за котенца и кученца?!

    Аз лично съм забелязал, че когато поставя някакъв важен проблем, обикновено няма никакви реакции, направя ли си шега да кажа нещо глупаво, народът сякаш започва да ликува, пълно е с отзиви, защо ли е така, какво това показва - за нас самите, естествено?!

    ОтговорИзтриване