14 юни 2020 г.

Как се припитава учител по философия?

Здравейте читатели на блога. Днес като минавах из парка на гр. Пазарджик до Драматично-кукления театър забелязах, че известния философ Ангел Грънчаров тайно бере липов цвят да не го види народа. Като се заговорихме и го питах какво го прави ми отговори, че го продавал за да изкара някой лев да си плаща сметките. Питах го в Пловдив няма ли липов цвят, но ми отговори, че го били обрали и нямало за събиране и му се наложило да дойде до Пазарджик за да изкара някой лев за да преживее. Боже боже, колко мъка има по този свят.



1 коментар:

  1. Николай наистина ме хвана как бера липов цвят в Пазарджик. Връщах се от моето родно място Долна баня и минавайки през Пазарджик долових уханието на липите. Не устоях и започнах да бера липов цвят, първо за семейството си, после реших да набера повече за да спечеля някой лев евентуално поне да си платя бензина за пътуването. В моето положение човек се чуди как да оцелява, как да припечели някой лев за да просъществува още някой и друг ден. С Николай в Пазарджик бяха дошли неколцина пловдивчани за да участват в неделното хоро в Пазарджик. Една дама от тях като ме видя си поръча една моя книга, което за мен означава, че положително ще изкарам нужните пари поне за да си платя бензина. А липов цвят набрах за да подаря на някой човек, щото от него пари не могат да се изкарат. Ники май малко ме иронизира като казва, че мога да се прехранвам с бране на липов цвят. Някак обаче трябва все пак да се оцелее. Скоро ще участвам в конкурс за директор на гимназия и, живот и здраве да е, ако го спечеля, може би ще спрат страданията ми, които сериозно застрашават дори и живота ми. Щото все пак е срамота да остракираш от образователната система учител като мен, който целия си живот е отдал на служене на българското образование. А точно това направиха някои самозабравили се управници в Пловдив, които по чисто политически причини ме опраскаха и изритаха като мръсно коте от системата. Точно на тях искам да им покажа, че българското образование не е тяхна бащиния, а пък България въпреки техните мутренски табиети все пак трябва да бъде демократична и право държава. Толкова засега. Приятна вечер и лека нощ на всички!

    ОтговорИзтриване