16 януари 2024 г.

Коя държавна институция ми отговориха на изпратеното писмо и какво пише в него?

 Здравейте читатели на блога. След като изпратих писмото вчера, а за хора които не са го чели, може да го прочетат ТУК днес получих едно интересно писмо. В него тази въпросна институция прехвърля на други две институции, които ще дадат по компетентност отговор както на мен, така и на тази институция, която ми изпрати днес писмо. Отговора на писмото което съм получил може да го видите на снимката по-долу. А дали няма да решат едната институция която трябва да дава отговор на държавната институция да не искат да ме видят да стъпвам при тях? Ще Ви държа в течение какви отговори получавам от институциите. Бъдете живи и здрави :)


Отговор от Министерски съвет


Няма коментари:

Публикуване на коментар