1 май 2019 г.

Честит 1-ви Май

Здравейте читатели на блога. Пиша ви тази информация да Ви честитя 1-ви Май. Въпреки почивния ден аз днес няма да почивам, а отивам да се трудя - ще режа един асмалък. Някои ще си кажат, че много е късно, но аз като агроном ще Ви уверя, че не е късно и сега да се реже асма. Честит празник :)





Уважаеми читатели, който от вас е доволен от тази статия, която съм ви представил и някой има доброто желание да подпомогне блога или неговия автор, моля последвайте връзката.

1 коментар:

  1. Първи май отколе го празнуват най-усърдно най-мързеливите и крещят "Да живей, живей труда!" Писал съм по този въпрос.

    Записал съм и един спомен на дядо ми Васил, Бог да го прости, който ми е разказвал как цялото село, и мало и голямо, се труди на полето, а от кръчмата се чува песента на неколцината калпазани от селото, именуващи се комунисти, които седят на хладинка в кръчмата и пеят "Да живей, живей труда!".

    Та значи тия, дето се трудят, дето обичат да се трудят, сиреч, за тия, които всеки трудов ден е празник, не се нуждаят от специален "Ден на труда", от него имат нужда само мързеливите и некадърните, т.е. тия, за които достойният всекидневен труд е нещо непознато!

    Аз лично смятам, че трудът се празнува с труд, не с мързелуване, нали така? За да покажеш почитта си към труда, направи го на дело като се потрудиш да направиш нещо, да създадеш нещо. Аз така мисля. Всичко друго е извратеност. Ха сега честит ви празник на труда!

    ОтговорИзтриване