12 февруари 2019 г.

Благодаря


Здравейте читатели на блога ми. Пиша ви да ви благодаря на всички които ми влизате и четете блога ми. Преди един месец, когато си направих блога ми, преди да ви го представя имах само едва 10 души посетили го. Като направих представяне на блога ми на познати и приятели и и чрез споделяния във фейсбук и на публикациите ми и приятели, които ми споделят публикациите, вече посетителите ми наближават 3700 души. Едно нещо разбрах като блогър - трябва да има хора които ти споделят публикациите. Искам да благодаря на хората, на които им представих блога ми за хубавите думи и пожелания. Имаше някои които изобщо не ме поздравиха, а дори и едно момиче, което дори ме блокира във фейсбук само като и го изпратих блога ми да ми го види и да си каже мнението. Можеше само да ме поздрави за това, което съм направил,вместо да ме блокира, но след като ме блокира ми стана много неприятно, че така направи. Но ако нещо реши да ме отблокира и да ми изпрати покана за приятелство няма да и се разсърдя ;) Дори ще ме зарадва. Скъпи читатели, имам една молба към вас. Не се притеснявайте, като влезете в блога ми, ако нещо имате да коментирате - коментирайте. Аз ще ви отговарям. Ако нещо много ви е харесало като публикация има начини да го споделяте. Споделянията може да ги правите най-долу на всяка публикация, а те са - чрез facebook, чрез twitter. От дясна страна на публикациите ми под снимката на бога, ще видите две реклами, които аз съм си ги направил. Едната е за "Резитба на лозя, асмалъци и овощни дръвчета", а другата е "Курс по озеленяване и цветарство". С течение на времето ще слагам още. В началото на този месец, една позната от с. Труд - Пловдивско, ме помоли да и помогна да си направи блог, че имала някакви въпрос. Искам да знаеш, че не съм те забравил, само трябва да се разберем да се видим и ще помогна. Ако някой иска да си направи блог, може да ми пише или звънне. С удоволствие ще му помогна. Пожелавам на всички мои читатели най-вече да са живи и здрави, а другото сами ще го постигнат. И не на последно място благодаря на моят приятел Ангел Грънчаров, който също е блогър, и където се запалих покрай него да си направя сам собствен блог и му благодаря за съветите, които ми ги дава. Бъди жив и здрав, а другото ще се нареди.

1 коментар:

  1. За кратко време Ники научи повечето от тънкостите на "занаята" и повечето от тях ги откри сам. С голямо желание прави блога си, което е предпоставка, че ще успее, че ще създаде около себе си една общност, която обича природата, земеделието, цветята, градините, лозята и... всичко останало, за което Ники пише. Желая му искрено нови и нови успехи! И много нови читатели и почитатели!

    ОтговорИзтриване