17 февруари 2019 г.

Един ден сред природата - резитбите почнаха






Здравейте читатели на блога. Вчерашния хубав и слънчев ден бях с колегата-блогър Атгел Грънчаров (по професия учител по философия) да режем овощни дръвчета и лозе в с. Катуница. Поканих го да ми помага за изнасянето на пръчките и хем да му дам някой лев, а аз само извършвах специализираната работа - рязах дръвчетата. И двамата вземахме по някой лев. Е аз малко повече взех, защото извършвах по-специализираната работа, а той събираше клоните. За да прочетете, колко взе моят приятел от изнасяне на клони последвайте връзката.

Уважаеми читатели, който от вас е доволен от тази статия, която съм ви представил и някой има доброто желание да подпомогне блога или неговия автор, моля последвайте връзката

1 коментар:

  1. А пък благодарение на спечелените вчера парички аз днес имах възможността да пътувам до родния си дом - понеже от доста време не бях идвал...

    ОтговорИзтриване