2 март 2019 г.

Резитба в с. Крумово, Пловдивско










Здравейте читатели на блога. Днес бях до с. Крумово - Пловдивско и рязах един асмалък и едни овошни дръвчета. За този асмалък ми писа една жена, която ми е видяла обявата в блога и се свърза чрез блога и така се разбрахме. Днес за 6 часа изкарах достатъчно пари. Вчера бившият ми шеф във старата фирма където съм работил монтаж на климатици ми звънна да ми кани днес ден събота на работа до София. Ако бях отишъл да работя щях да взема за близо 12 часа общо 60 лв. А като отидох днес да режа за тези 6 часа си взех парите и дори сега си почивка Днес бях с колегата блогър по образование учител по философия Ангел Грънчаров, който го викнах да помага да събира клоните, а аз само рязах. За да видите какво е написал и какви снимки е качил може да ги видите ТУК.


Уважаеми читатели, който от вас е доволен от тази статия, която съм ви представил и някой има доброто желание да подпомогне блога или неговия автор, моля последвайте връзката.



Няма коментари:

Публикуване на коментар