1 април 2019 г.

Днешното отиване на работа с колелото и минаването ми по велоалеята на р. Марица



  
Здравейте читатели на блога. В тази публикация ще ви разкажа как се зареждам с прекрасна гледка като отивам на работа всяка сутрин с колело. Карайки велосипед по алеите за колела в Пловдив пътя ми минава покрай брега на река Марица. В реката има бая голямо птиче разнообразие от защитени видове птици, които са вкарани в червената книга на България. Тъй като съм доброволец от една неправителствена природозащитна организация "Зелени балкани" и съм ходил да броя птици по среднозимни преброявания съм Ви качил едни снимки на зеленоглави патици, който можете да ги срещнете по реката. Пожелавам Ви приятно гледане на снимките :)

  Уважаеми читатели, който от вас е доволен от тази статия, която съм ви представил и някой има доброто желание да подпомогне блога или неговия автор, моля последвайте връзката.

Няма коментари:

Публикуване на коментар