30 април 2019 г.

Една много хубаво озеленено дворче в с. Ягодово - област Пловдив

Здравейте читатели на блога. Споделям Ви тази публикация да видите едни снимки, където бях в неделя на Великден до с. Ягодово, което е на 5 км. от Пловдив посока Изток и ми хареса как е оформена и озеленена. Тя се намира в един двор на една много приятна жена :) Сложила си е кашпи с калинка, патенце, камъчета за пътечка. Хареса ме много как си е направила. Дори я питах дали е съгласна да и я снимам и да и кача снимките в блога ми и тя се съгласи. Казах й, че няма да и пиша името от съображение за сигурност, но ми каза ако искам да и го напиша.  Няма да и го пиша. Приятно гледане на тези прекрасни снимки :)





  
Уважаеми читатели, който от вас е доволен от тази статия, която съм ви представил и някой има доброто желание да подпомогне блога или неговия автор, моля последвайте връзката.

Няма коментари:

Публикуване на коментар