13 април 2019 г.

Котето отново ми е на главата...


Здравейте читатели. Споделям Ви това клипче, да видите това коте, което почти се е качило върху главата на неговия собственик. Този човек го познавам и е философ по образование. Явно котето обича фолософията и иска да си философства и да му каже нещо. Този човек се казва Ангел Грънчаров. Можете да го видите тук. Пожелавам Ви приятно гледане :)

 Уважаеми читатели, който от вас е доволен от тази статия, която съм ви представил и някой има доброто желание да подпомогне блога или неговия автор, моля последвайте връзката.

1 коментар:

  1. Леле, правиш публична излагацията ми! Учениците ми много се смяха на шантавия си учител, толкова обичащ котки, а пък враговете ми, заради този клип, като минат покрай мен, почваха да... мяукат, да, дотам се стигна по времето, в което аз водих своите епични борби с разпищолилата се образователна бюрокрация! Но въпреки това ти благодаря, че си намерил този клип и ми го припомняш...

    ОтговорИзтриване