8 април 2019 г.

Каква мисъл ме терзае?



Здравейте читатели на блога. Споделям Ви тази информация да знаете, че от близо една седмица съм се зачудил дали тази година месец Октомври да не се боря за едно място в Общински съвет Пловдив и да се кандидатирам като независим общински съветник. Та нали от нас младите трябва да тръгне промяната на България. Да предлагаме идеи, да ги осъществяваме. Впрочем имам вече някои идеи какво да предложа на моите избиратели. За да бъда издигнат за независим общински съветник трябва да ме издигне инициативен комитет. В този ред на мисли мисля тези дни да пиша писмо по имейла на ПОТВ до г-ин Евгени Тодоров, в което да му обясня, че е хубаво при негово желание може и той да ме подкрепи, а защо не и ПОТВ и обикновения гражданин, който не ходи вече да гласува да си имат един честен независим общински съветник и да свърши полезни неща за града. Някои които ме познават, ще потвърдят, че съм честен и с каквото си захвана не се отказвам докато не станат нещата с които съм се заел. Възнамерявам ако влезна в общински съвет Пловдив като независим общински съветник да помагам с някаква финансова помощ на потв, защото тя е независима и демократична телевизия, която отразява информацията за Пловдив обективно. Ще се радвам ако месец Октомври ме подкрепите. До два три месеца очаквайте да разберете каква ще ми е предизборната платформа. Ще се радвам на коментарите Ви :)

1 коментар:

  1. Ники, най-отговорно заявявам, че напълно те подкрепям в това твое намерение и с каквото мога ще ти помогна да го осъществиш - защото те познавам и защото зная, че независимо от това, че си толкова млад, се отличаваш с някои редки човешки качества, които ще те направят много добър политик! Примерно знам, че ти на първо място си добър човек, а това е най-важното. Ти също така си човек, който се отличава със здрав морал, имаш здрави ценности, наистина си честен, имаш силна воля, активен си, работлив си, когато кажеш нещо, го изпълняваш! Вярвам също, че ти не би се поблазнил някой да те купи за да те използва, за да му станеш марионетка. Но тази причина съм убеден, че ти ще бъдеш качествено нов, т.е. ще бъдеш истински свободен и независим политик!

    Иначе казано, зная твърдо, че ти ще бъдеш едно много рядко срещано и направо екзотично авление в българската политика (и демокрация), която, какво да крием, в момента е в такова тежко състояние, че направо агонизира, прогинала от аморализъм и е доминирана от безскрупулно нагли и лъжливи тарикати! Ето по тази причина смятам, че демокрацията ни има нужда от свежа кръв, от млади хора от онова поколение на свободата, което аз лично чакам да се появи вече толкова години - и за което съм убеден, че ще промени България и ще я направи такава, каквато тя подобава да бъде в нашия 21 век. Да, твое лице, Ники, аз видях един представител на това поколение на свободата и по тази причина декларирам тук, че ще те подкрепям с всичките си сили. Убеден съм, именно защото те познавам добре, че ти ще постигнеш желанието си, че няма да се спреш, че няма да мирясаш докато не осъщетвиш ония чудесни идеи, които си споделял с мен. По тази причина, вярвайки в твоя успех, аз ти го и пожелавам още отсега, да, аз зная, че ти ще успееш, стига обаче повече граждани като мен (и особено от по-младите поколения) да ти повярват; аз обаче зная, че ти ще направиш нужното да ги убедиш.

    Толкова засега. Имам и още някои важни неща, които искам да ти кажа, но да не се разпростирам отсега. Искам също така, за да предотвратя някои спекулации, да заявя твърдо и тук, че с нищо не съм повлиял на решението ни Ники Димов да се кандидатира за независим общински съветник, да, той от известно време споселя с мен, че мисли по въпроса, аз обаче се опитвах да го убедя, че това е трудна, даже невъзможна за българските условия работа. Да, ама Ники успя да разсее съмненията ми, успя да ме убеди, че напълно сериозно има намерение да се включи в политиката; сега остава да убеди (както убеди мен) и поне 5-10 хиляди пловдивчани, които да го пратят в местния Парламент, та да бъде техен представител и служител на общественото благо. Аз лично смятам, че благодарение на неговата какдидатура могат да се проверят някои идеи за оживяване на българската демокрация, които ние с него обсъждаме от много време - и в реализацията на които той участва кажи-речи всекидневно. И то радващото е, че той участва не само на думи (както е обичайно у нас), но и на дело, практически (примерно той писа протестно писмо до институциите във връзка със скандалните аномалии и бюрократични безумия в сферата на пловдивското образование, с него в сътрудничество работим за почистването от боклуци на Ботаническата градина и други такива дейности).

    Ники, бъди себе си, дерзай, вярвам в теб, знам, че няма да се изложиш, напротив, убеден съм, че имаш енергията да сътвориш нещо съвсем ново и наистина добро!

    ОтговорИзтриване